INSTRUKCJA - LOGOWANIE DO PLATFORMY -
- Wchodzimy na stronę: https://elearningwsps.pl
- Podajemy nazwę użytkownika - jest nim numer albumu
- Podajemy hasło - jest nim numer PESEL
Instrukcja logowania:
WYDZIAŁ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
1. Platforma elearningowa moodle na której umieszczone są materiały dydaktyczne z wykładów i zajęć oraz testy.W celu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z linku resetowania hasła, znajduje się obok okienka logowania: Zapomniałeś Nazwy użytkownika lub hasła ? - TUTAJ KLIKNIJ ABY PRZEJŚ DO STRONY RESETOWANIA HASŁAkontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
UWAGA ! Studenci posiadający numer PESEL z dwoma zerami na początku, prosimy użyć hasła bez dwóch pierwszych zer
-
2. Platforma Microsoft Teams - zajęcia i wykłady na żywo - on-line
POBIERZ INSTRUKCJĘ - PORADNIK VIDEO DLA STUDENTA -
POBIERZ INSTRUKCJĘ - PORADNIK VIDEO DLA WYKŁADOWCY -
W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
- Zalecane jest pobranie aplikacji Teams na komputer - laptopa - link do pobrania aplikacji na komputer POBIERZ NA KOMPUTER - LAPTOPA
- Należy uruchomić pobrany plik i zainstalować aplikację - po instalacji system poprosi o podanie nazwy użytkownika - jest nim adres otrzymany na swoją skrzynkę poczty elektronicznej
Jeżeli nie otrzymałeś danych logowania - skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając w temacie numer albumu oraz dopisek: "Teams". - Podajemy hasło - otrzymali je Państwo na swoją skrzynkę poczty elektronicznej razem z nazwą użytkownika.
Po zalogowaniu się do aplikacji zobaczymy kafel z nazwą sowjego kierunku, należy w niego kliknąć - zobaczymy swoje przedmioty. Uczestnictwo w zajęciach polega na wybraniu przedmiotu - czyli jego kliknięciu zgodnie z planem zajęć i dołączeniu do spotkania poprzez kliknięcie "dołącz". UWAGA - Przed dołączeniem do spotkania widać niebieskie prostokąt z napisem: "Dołącz" - klikamy dołącz. - Możemy pobrać oprogramowanie na laptopa, komputer stacjonarny - link do pobrania: KLIKNIJ I POBIERZ
- Aplikacja Microsoft teams dostępna jest również na telefon i tablet - WYMAGANE JEST PODANIE AKTUALNEGO ADRESU e-mail - KLIKNIJ I POBIERZ
- Wchodzimy na stronę klikając link: Microsot teams - logowanie Wybieramy zaloguj się i podajemy nazwę użytkownika oraz hasło (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi)dla konta służbowego które otrzymaliśmy na swoją skrzynkę mailową. Dostęp do pakietu office365 - Dostęp do Worda - excella - power pointa - dysku one drive - on-line
- Przechodzimy na stronę logowania klikając link - https://www.office.com/ Podajemy nazwę użytkownika (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) oraz hasło. Możemy korzystać z pakietu office on-line.
- Wchodzimy na stronę: https://elearningwsps.pl
- Podajemy nazwę użytkownika - jest nim numer albumu bez znaków specjalnych czyli ukośnika
- Podajemy hasło - dla wydziału w Piotrkowie Trybunalskim jest nim numer PESEL
W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z linku resetowania hasła, znajduje się obok okienka logowania: Zapomniałeś Nazwy użytkownika lub hasła ? - TUTAJ KLIKNIJ ABY PRZEJŚ DO STRONY RESETOWANIA HASŁAkontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Zalecane jest pobranie aplikacji Teams na komputer - laptopa - link do pobrania aplikacji na komputer POBIERZ NA KOMPUTER - LAPTOPA
- Należy uruchomić pobrany plik i zainstalować aplikację - po instalacji system poprosi o podanie nazwy użytkownika - jest nim adres otrzymany na swoją skrzynkę poczty elektronicznej
Jeżeli nie otrzymałeś danych logowania - skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając nr albumu.
- Podajemy hasło - otrzymali je Państwo na swoją skrzynkę poczty elektronicznej razem z nazwą użytkownika.
Po zalogowaniu się do aplikacji zobaczymy kafel z nazwą sowjego kierunku, należy w niego kliknąć - zobaczymy swoje przedmioty. Uczestnictwo w zajęciach polega na wybraniu przedmiotu - czyli jego kliknięciu zgodnie z planem zajęć i dołączeniu do spotkania poprzez kliknięcie dołącz". - UWAGA - Przed dołączeniem do spotkania widać niebieskie prostokąt z napisem: "Dołącz" klikamy dołącz. - Możemy pobrać oprogramowanie na laptopa, komputer stacjonarny - link do pobrania: KLIKNIJ I POBIERZ
- Aplikacja Microsoft teams dostępna jest również na telefon i tablet - WYMAGANE JEST PODANIE AKTUALNEGO ADRESU e-mail - KLIKNIJ I POBIERZ
- Wchodzimy na stronę klikając link: Microsot teams - logowanie Wybieramy zaloguj się i podajemy nazwę użytkownika oraz hasło (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) które otrzymaliśmy na swoją skrzynkę mailową.
- Przechodzimy na stronę logowania klikając link - https://www.office.com/ Podajemy nazwę użytkownika (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) oraz hasło. Możemy korzystać z pakietu office on-line.
WYDZIAŁ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1. Platforma elearningowa moodle na której umieszczone są materiały dydaktyczne z wykładów i zajęć.W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
UWAGA ! Studenci posiadający numer PESEL gdzie są dwa zera na początku prosimy użyć hasła bez dwóch pierwszych zer
2. Platforma Microsoft Teams - zajęcia i wykłady na żywo - on-line
W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
WYDZIAŁ W JAROCINIE
1. Platforma elearningowa moodle na której umieszczone są materiały dydaktyczne z wykładów i zajęć.W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z linku resetowania hasła, znajduje się obok okienka logowania: Zapomniałeś Nazwy użytkownika lub hasła ? - TUTAJ KLIKNIJ ABY PRZEJŚ DO STRONY RESETOWANIA HASŁAkontakt pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
UWAGA ! Studenci posiadający numer PESEL gdzie są dwa zera na początku prosimy użyć hasła bez dwóch pierwszych zer
2. Platforma Microsoft Teams - zajęcia i wykłady na żywo - on-line
W ceu zalogowania się do platformy należy postępować zgodnie z poniższym:
- Zalecane jest pobranie aplikacji Teams na komputer - laptopa - link do pobrania aplikacji na komputer POBIERZ NA KOMPUTER - LAPTOPA
- Należy uruchomić pobrany plik i zainstalować aplikację - po instalacji system poprosi o podanie nazwy użytkownika - jest nim adres otrzymany na swoją skrzynkę poczty elektronicznej
Jeżeli nie otrzymałeś danych logowania - skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając nr albumu.
- Po zalogowaniu się do aplikacji zobaczymy kafel z nazwą sowjego kierunku, należy w niego kliknąć - zobaczymy swoje przedmioty. Uczestnictwo w zajęciach polega na wybraniu przedmiotu - czyli jego kliknięciu zgodnie z planem zajęć i dołączeniu do spotkania poprzez kliknięcie dołącz".- UWAGA - Przed dołączeniem do spotkania widać niebieskie prostokąt z napisem: "Dołącz" klikamy: dołącz.
- Możemy pobrać oprogramowanie na laptopa, komputer stacjonarny - link do pobrania: KLIKNIJ I POBIERZ
- Aplikacja Microsoft teams dostępna jest również na telefon i tablet - WYMAGANE JEST PODANIE AKTUALNEGO ADRESU e-mail - KLIKNIJ I POBIERZ
- Wchodzimy na stronę klikając link: Microsot teams - logowanie Wybieramy zaloguj się i podajemy nazwę użytkownika oraz hasło (należy wybrać konto służbowe jeżeli o to poprosi) które otrzymaliśmy na swoją skrzynkę mailową.